سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه

آیا دوران مدرسه خود را به یاد دارید؟ زمانی که با بچه های هم سن و سال خود به تحصیل و درس خواندن مشغول بودید. با هم کلاسی های خود به بازی و خنده می پرداختید.

همه ما به خوبی آن دوران را به خاطر داریم. خاطرات تلخ و شیرین با همه خوبی ها و بدی هایش. معلم و ناظم و مدیر مدرسه ... نیروهای خدماتی و اداری...

مدرسه جاییست که بخش بزرگی از وجود همه انسان ها در آنجا شکل می گیرد و ساخته می شود. به همین دلیل است که مدرسه جایگاه بسیار مهمی در تربیت و پرورش فکری و شخصیتی انسان ها دارد.

افراد از خانواده ای که در آن بزرگ می شوند تاثیرات عمیق و ماندگاری را دریافت می کنند. پس از آن، مهد کودک مکانیست که طرح های ذهنی و اخلاقی ما با توجه به شرایط محیطی، تثبیت می شود.

مدرسه جاییست که این الگوهای شخصیتی، فرصت ابراز و تبلور می یابند. اگر محیط مدرسه برای دانش آموزان مناسب باشد، تاثیرات مثبت آن برای همیشه به یادگار می ماند.

مدارس در ایام قدیم، امکانات و تجهیزات محدودی داشتند و به جنبه های زیبایی، تفریح و سرگرمی دانش آموزان، توجه کافی نمی شد.

اما امروزه، پژوهش ها و مطالعات گسترده ای در روحیات دانش آموزان و تاثیر سازنده بازی و سرگرمی بر چگونگی یادگیری و افزایش بهره وری تحصیلی آنان انجام شده.

این تحقیقات نشان داده که فضای شاد و سرزنده، باعث کاهش اضطراب و پیشرفت علمی دانش آموزان می شود. مسئولین مدارس برای جلب رضایت دانش آموزان و والدین آنها، نهایت تلاش خود را می نمایند.

یکی از بهترین روش هایی که می توان با استفاده از آن، زیبایی و شادی را به محیط مدرسه اضافه نمود، نصب چمن مصنوعی است.

انتخاب چمن مصنوعی برای حیاط مدرسه، یک سرمایه گذاری هوشمندانه و بلند مدت است که با کمک آن، رضایت و خوشحالی دانش آموزان تضمین خواهد شد.

گاهی اوقات دیده می شود که مسئولین مدارس برای خرید چمن مصنوعی، به سراغ چمن مصنوعی دست دوم می روند.

مراکز فروش چمن مصنوعی دست دوم، معمولاً چمن مصنوعی فوتبال را بازیافت می کنند. چمن مصنوعی فوتسال، پس از چندین سال استفاده، فرسوده می شود.

فروش چمن مصنوعی فوتبال، به وسیله بنگاه های تجاری بی شماری در سطح کشور انجام می شود ولی تعداد کمی از آنها چمن مصنوعی مدارس را تامین می کنند.

توصیه ما به کلیه مدارس اینست که تا جای ممکن، از خرید چمن مصنوعی دست دوم اجتناب کنند. زیرا عمر مفید این دسته از محصولات، به پایان رسیده و شرایط مناسب برای استفاده در مدرسه را ندارند.

قیمت چمن مصنوعی فوتبال مناسب برای مدارس، به گونه ایست که نصب چمن مصنوعی تزئینی به منظور بازی سبک و غیر حرفه ایِ دانش آموزان، توجیه اقتصادی بیشتری دارد.